Wednesday, September 2, 2020

Selamat Hari Malaysia dari Raja Bekam


 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

     Lagi 13 Hari kita akan menyambut Hari Malaysia. Tanggal 16 September 1963 tarikh keramat dimana lengkaplah pembentukkan Negara Malaysia iaitu bergabungnya 14 negeri. Sempena dengan itu, kami dari Raja Bekam ingin mengucapkan Selamat Hari Malaysia yang ke 57. Malaysia Prihatin menjadi slogan untuk tahun ini. 

     Tahun 2020 ini juga menjadi tahun paling mencabar kerana pertama kali dalam sejarah dunia digemparkan dengan virus covid-19. Pertama kalinya negara menjalankan perintah pergerakkan untuk rakyat Malaysia. Namun demikian segala atas kerjasama semua pihak kita mampu mengawal dari terus meningkat. Terima kasih diucapkan kepada barisan hadapan yang banyak berkorban.

    Akhir kata, kami dari pihak Raja Bekam berbesar hati dan amat berterima kasih atas perjuangan pihak barisan hadapan yang banyak berkorban masa, tenaga dan wang ringgit demi memastikan ekonomi negara meningkat dan kawalan wabak ini dihentikan. Hanya tuhan dapat membalas jasa-jasa mereka. Semoga Malaysia terus berjaya dimata dunia.

     Selamat Hari Malaysia buat semua rakyat Malaysia. Mari kekal keharmonian negara.



  

No comments:

Post a Comment