Monday, February 6, 2017

BETUL KE BEKAM BOLEH 'GHAIBKAN' HIV?



Ini lama punya citer.. Lebih kurang 2 atau 3 tahun yang lepas.. Lama kan??... Tapi abam ingat sampai sekarang.. Sebab ada ilmu yang sangat berharga dia berikan..
Tapi sayang abam raja dah lost contact dgn dia... Minta beliau tampil ke abam raja sini.. mana la tau dia salah sorang yang sedang membaca post abam raja ne..

Cerita dia begini.. Ada seorang hamba Allah tu datang ke kedai abam raja.. Dia beli set bekam abc 12cup/set sebanyak 1 carton (kira-kira dalam 30 set la jugak)
Banyak tu.. Tetapi orangnya sangat low profile.. Iye lah.. fesbuk pun dia takde.. Cikai betul.. hehe..

Jadi, mcm biasa lah abam raja kan peramah.. Mula2 abam tanya kenapa beli set bekam banyak2 ne.. Nak buat apa beli banyak2 jenis murah2 ne.. nak jual ke?? Borak2 punya borak dapat la korek2 rahsia..

Rupenye dia sedang melakukan kajian membekam pesakit HIV.. Dan dia beli set bekam banyak2 tu sebab dia guna teknik pakai buang je..
Lepas bekam langsung dibakar alat bekam tersebut.. Takde basuh2 balik set bekam tu.. bahaya katanya.. sebab tu kena beli banyak set2 bekam...

Dan dia kata, dia berjaya merawat pesakit HIV tersebut dengan bekam sahaja.. tanpa rawatan lain..
SubahanAllah!!.. PESAKIT HIV SEMBUH DENGAN BEKAM SAHAJA...
Ini sesuatu penemuan baru... Abam raja mcm tak percaya.. Minta dia tunjukkan bukti... Dia pun keluarkan henset dia.. Dan tunjukkan gambar2 dia sebelum dan selepas merawat.. apa lagi terkejut abam raja.. pelik je gambar dia tu....

Nak tau tak apa yg menyebabkan abam raja terkejut masa tu??
Haaa!!... Kalo korang nak tau gambo dia semasa membekam pesakit tu dah mcm Astronout nak ke bulan tu haa.. Tutup habis.

Pastu abam raja minta la tips mcmana nak rawat pesakit2 HIV ne.. dia pun bagi la beberapa tips2, point2 bekam, kaedah bekam yang digunakan...

Sekarang abam raja namakan perawat ini sebagai Tabib Imran (bukan nama sebenar)..
Setelah beliau membuktikan pesakit HIV itu sembuh 100% dgn menunjukkan gambar2, dan file2 screen shoot ujian darah di dalam henset beliau..

Masa tu abam raja pernah berseloroh kepada beliau, “ kenapa tak tunjukkan kertas keje ini kepada kementerian kesihatan, hospital2 atau doktor2 pakar yang bertanggungjawab??...”

Mendengar soalan abam raja ini, abam raja melihat riak wajahnya ada sedikit sugul dan menunduk muram.. Katanya beliau ini hanya orang biasa saje.. Bukanlah orang propesional seperti Dr atau Prof pun.. Dan bukannya tak pernah berjumpa orang2 macam tu..

“Pernah juga saya jumpa 2 atau 3 orang.. Ada yang kata kajian saya ini masih tak valid sebab tiada lagi ujian2 makmal atau bukti sainstifik bagaimana proses bekam ini boleh merawat HIV. Katanya yang saya ada ini hanyalah baru peringkat testimoni sahaja..”

Abam raja berfikir macam ada betul nya juga.. Dan lebih teruk lagi ada yang sampai menghalang dia dari meneruskan kerja2 ini.. Ini abam raja rase nak marah je orang tu dah macam yahudi illimunati dan Fremasson je perangainya..

Pastu abam raja bertanya pasal kos yang beliau telah habiskan dalam projek ini.. Besar tak besar la kan dekat rm20k juga telah beliau habiskan..

Dan dana tesebut sebahagian besar didanai oleh beliau sendiri tanpa mendapat mana2 tajaan.. Dan lagi power dia buat kerja2 ini secara sukarela tanpa gaji..

Dan, kalo anda nak tahu beliau membekam tanpa minta upah sesen pun kepada pesakit.. Cukuplah pesakit itu setuju, rela dan sanggup komitmen untuk menjalani rawatan..
Itu sudah memadai katanya..bukan senang nak dapatkan pesakit HIV yang boleh komitmen katanya.. siap ada surat peranjian lagi..

Dan yang paling utama beliau bagitau kat abam raja bahawa beliau buat kerja-kerja ini semua adalah kerana minat nak tau kehebatan sunnah bekam ini mcmana... Minat nak tahu adakah benar bekam ini adalah rawatan yg paling baik seperti yg pernah nabi kita sabdakan..."

SubahanAllah.. dlm hati abam raja.. masih ada lagi manusia seperti ini.. sanggup mengorbankn kehidupan dunianya hanya semata2 matlamat ini...

Selepas tu abam raja tanyakan teknik2, dan kaedah rawatan bekam yang beliau gunakan..
Demi kebaikkan umat ini, para pembaca semua dan peminat abam raja :-)
Jadi abam raja sudilah nak share teknik rawatan bekam Tabib Imran ini…

1) Rawatan dilakukan berkali-kali dengan purata setiap 4 atau 5 hari sekali tanpa putus…
Untuk faham sebabnya boleh kita umpamakan diri kita sedang berada di gelanggang tinju, dan kita sedang meninju berkali2 pada pihak lawan yg sedang terbaring…

Jangan bagi chance... Jangan beri dia berehat, merawat diri dan mengumpul tenaga balik.. sekiranya kita beri dia masa rehat yang panjang, kelak semakin sukar untuk kita mengalahkannya nanti… (ini ayat bidaah dari abam raja je… hehe.)

2) Beliau juga mengatakan beliau telah melakukan sebanyak lebih dari 15 kali sesi rawatan untuk mendapatkan result –ve HIV atau 100% kesembuhan..

3) Tiada spesifik point atau titik bekam yang beliau gunakan.. Beliau mengambil semua point bekam yang ada di seluruh badan, bermula bahagian kepala, belakang badan sehingga kaki.. Cuma beliau katakan lebihkan fokus kepada titik2 sunnah dan belakang badan..

4) Setiap kali sesi rawatan beliau hanya ambil lebih kurang dalam 10 titik bekam sahaja..

Dah cukup tak?? Itu sahaja yang abam raja dapat dari dia.. selain tu dia gunakan peralatan bekam dari abam raja utk lebih ump!!.. hehe..
gurau jek..

OK, sesiapa yang ingin mendapatkan servis bekam di Pusat Terapi RAJA BEKAM di KLANG, boleh hubungi 012-333 4741 utk temujanji.

Abam raja rekomen buat FULLBODY OVERHOUL kalau nak rasa kelainannya. Apape nanti contact terus 012-333 4741 utk info lanjut.

No comments:

Post a Comment